![]() |
| Ads Board | ||
![]() |
||
|
|||||||
| Konkurranser/NM Forum og Skalatrailserien Her legges det inn når/hvor det blir konkurranser og store kjøretreff |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#41 |
|
Team 4x4rc.no
![]() ![]() Medlem siden: Jul 2008
Sted: Jessheim
Alder: 33
Meldinger: 2,391
|
Noen grunn til at dette ikke skal kunne leses av vanlig dødlige her
|
|
|
|
| Sponsored Links |
| Sponsored Links |
|
|
#42 | |
|
Ingar Højlund
![]() Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ringsaker /Mesnali
Alder: 38
Meldinger: 614
|
Sitat:
![]() ![]() gå tilbake en side
Ingar Højlund 93034476. sirkeltrening@live.no Hummer midgard. scx10 brunder hilux. scx10 hilux. Jeep Foff prosjekt. Scx vet ikke ennå. Ax10 crawler. Slash 1/16 (rip). Slash 1/10 2wd likte ikke salt vann. og et svært beist av en jeep. Har du noe du skal kvitte deg med innen rc så er jeg int .. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Tidligere kjent som OFFLUX
![]() Medlem siden: Dec 2009
Sted: Vestfossen
Alder: 44
Meldinger: 720
|
Sitat:
![]() Eller noe sånt .
|
|
|
|
#44 | ||
|
The head EU COW
![]() Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vestby
Alder: 37
Meldinger: 436
|
Sitat:
Sitat:
"Hadde en helg med fingeren opp og gode venner. Takk for en uforglemmelig kveld på fredag kveld. Vi vil gjøre mer." Bent
|
|
|
|
#45 | |
|
Ingar Højlund
![]() Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ringsaker /Mesnali
Alder: 38
Meldinger: 614
|
Sitat:
Ingar Højlund 93034476. sirkeltrening@live.no Hummer midgard. scx10 brunder hilux. scx10 hilux. Jeep Foff prosjekt. Scx vet ikke ennå. Ax10 crawler. Slash 1/16 (rip). Slash 1/10 2wd likte ikke salt vann. og et svært beist av en jeep. Har du noe du skal kvitte deg med innen rc så er jeg int .. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|