![]() |
| Ads Board | ||
![]() |
||
|
|||||||
| Formula Offroad. Forum for kjøretøy som går fort på sand, hopper høyt og har rare dekk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
WWW.NORTRADING.NO
![]() Medlem siden: Feb 2009
Sted: Askim
Alder: 34
Meldinger: 1,214
|
driver prøver bygge en formula offroad jeg og som alle andre her hehehe
mine deler blir: castle creations mamba max 7700kv 2 trins traxxas emaxx kasse mip mellom aksler axial aksler/juggernaut ikke bestemt enda enten axial ramma eller en gammel ramme har 2,2 paddle dekk ikke bestemt enda towerpro servo kommer bilder når begynner sette sammen:-)
|
| Sponsored Links |
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
WWW.NORTRADING.NO
![]() Medlem siden: Feb 2009
Sted: Askim
Alder: 34
Meldinger: 1,214
|
her er bilder av chassi og alt er klart mangler få på mip mellom aksler og paddle dekk! driver med karosseriet nå!
dette går fælt selv med kun 7,4 lipo:-) ![]() ![]()
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Høvåg/Grimstad
Alder: 24
Meldinger: 32
|
Hei sveis, stilig bygg.
tenkte bare jeg ville gi deg ett tips fra egen erfaring.... Jeg hadde en bil som ble litt for høy og den veltet litt for lett, så det jeg vil annbefale er enten å flytte demperene lengre inn mot mitten og stive de litt ekstra eller bruke noen som er kortere... Hilsen "X-veltepetter" :-) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: May 2007
Sted: Vrå Vendsyssel
Alder: 43
Meldinger: 569
|
kommer du till å anvende 2 speed på den E-Maxx kassa ?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|