![]() |
| Ads Board | ||
![]() |
||
|
|||||||
| Konkurranser/NM Forum og Skalatrailserien Her legges det inn når/hvor det blir konkurranser og store kjøretreff |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
![]() Medlem siden: Jan 2010
Sted: Fagernes Og jeg er til tider vansklig og få tak i.....
Alder: 34
Meldinger: 196
|
Siden min helg da er avsatt til Rc så blir vi noen som reiser nedover på
Fredag ettermiddag og blir det til lørdag. Hvis noen andre også har lyst til og komme så blir det grilling-rc-pils-rc og masse humor hele kvelden. Håper noen flere kan komme..... |
|
|
|
| Sponsored Links |
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
vågård crawler team
![]() Medlem siden: Dec 2008
Sted: Hønefoss/ Vågård
Alder: 16
Meldinger: 489
|
hvor tenkte du detta skulle fore gå da
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: May 2010
Sted: Valdres
Alder: 31
Meldinger: 156
|
Slenger meg med på den Ståle
Må gjøre meg selv litt til latter igjen he,he....
Losi xxx-s drifter + 2x M-Chassi :ugly: :bling:2 x Axial Scx10, Spektrum Dx3s, Fs 1:5 4x4 Syk Hpi Pro4 m MASSE deler i alu/carbon, en m04L som det skal Ascona B 400 Rallybody på, Corally Assaseinn(eller hvordan d skrives :) he,he ) og en Team Magic G4, div Vintage + masse andre "duppeditter" Børste motorer og esc`er osv............... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hvor dette skal foregå er jeg ikke sikker på enda.
Men skal dette løpet kjøres i et sandtak så regner jeg med at vi kansje får lov til og komme dit på fredagen. Hvis ikke så kjenner jeg mange i anleggs bransjen så og finne oss en plass er vel ikke vanskelig......Tenkte jeg skulle ringe HPH til helga og spørre hvem som eier grustaket vi skal kjøre i........ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute og sykkler,,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden: Jun 2007
Sted: Hønefoss
Alder: 28
Meldinger: 4,599
|
Det kan jeg godt svare deg på. Myrvang.
Trur kanskje dere ikke skal ligge i grustaket, i alle fall så ingen søppel eller bråk. Da er det siste gang vi får være der,,. Men det er mett av plasser i distriktet dere kan campe.
|
|
|
#6 |
|
Tidligere kjent som OFFLUX
![]() Medlem siden: Dec 2009
Sted: Vestfossen
Alder: 44
Meldinger: 727
|
Hadde vært moro og fått til dette da så kunne vi kansje tatt en longtrail et par timer på kvelden/natta .
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: May 2010
Sted: Valdres
Alder: 31
Meldinger: 156
|
Ja det hadde vært kult det
Høres ut som omat her må man ha m seg MYE batteri hehe..... ![]() Hadde vært knall om det hadde latt seg gjennomføre m tanke på vær og bra oppmøte. Nå er det SKAMMELIG lenge siden jeg har fått kjørt noe, så får håpe på masse bra vær i helga, så skal det jaggumeg kjøres ja
Losi xxx-s drifter + 2x M-Chassi :ugly: :bling:2 x Axial Scx10, Spektrum Dx3s, Fs 1:5 4x4 Syk Hpi Pro4 m MASSE deler i alu/carbon, en m04L som det skal Ascona B 400 Rallybody på, Corally Assaseinn(eller hvordan d skrives :) he,he ) og en Team Magic G4, div Vintage + masse andre "duppeditter" Børste motorer og esc`er osv............... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har nå snakket med flere...
Og vi er garantert 5-6 stk som skal kjøre kveld alt.... Gleder meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
De er det vel på tide og starte planlegging av den kvelds turen fredag kveld før compen. Vi blir minst 3 stk som kommer herifra. Jeg veit om 3 til.
Masse lys,pils,grill----Hørtes vel bra ut.. Skal jobbe litt med stedet vi skal ha dette i morgen. Må vere helt inntil comp stedet.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
vågård crawler team
![]() Medlem siden: Dec 2008
Sted: Hønefoss/ Vågård
Alder: 16
Meldinger: 489