![]() |
| Ads Board | ||
![]() |
||
|
|||||||
| NORCC Butikken Her selges NORCC artikler. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#51 |
|
Slabbedask
![]() ![]() Medlem siden: Feb 2007
Sted: Blaker
Alder: 39
Meldinger: 1,195
|
|
| Sponsored Links |
| Sponsored Links |
|
|
#52 |
|
The head EU COW
![]() Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vestby
Alder: 37
Meldinger: 447
|
Heisann
Da har jeg brukt litt kontakter for å få tak i noen merker som vi kan ha på bilene våre. Foreløpig er det kun bannere til frontrute som blir tilgjengelig. Har bestilt disse i litt forskjellige kombinasjoner og farger. Størrelsen er 12 mm x 152 mm Følgende kombinasjoner er tilgjengelig: ![]() Prisen blir kr. 10 pr stk. og overskuddet går til ekstra premier på konkurranser, så her er det all grunn til å kjøpe noen ![]() Disse kommer jeg altså til å selge non-profit fra nettbutikken COW RC Butikken Satser på å legge de ut i løpet av de første dagene. Og som noen har etterlyst blir det da fullt mulig å betale med PayPal også ![]() Bent
|
|
|
#53 |
|
The head EU COW
|
Nope....bare meg med en liten hodelykt......tøff tøff
![]() (ååååååhhhhh.....den var bløt den.....ja ja) Bent
|
|
|
#54 | |
|
Slabbedask
![]() ![]() Medlem siden: Feb 2007
Sted: Blaker
Alder: 39
Meldinger: 1,195
|
Sitat:
![]()
|
|
|
|
#55 |
|
Ford og VW fan ;-)
![]() ![]() Medlem siden: Mar 2007
Sted: Arendal-SCRCS
Alder: 34
Meldinger: 4,761
|
Endelig litt Norcc merker igjen
![]()
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: May 2010
Sted: Valdres
Alder: 31
Meldinger: 156
|
Da er det bare å vente på at det blir lagt ut,
så får jeg vel kjøpe 20 stk
Losi xxx-s drifter + 2x M-Chassi :ugly: :bling:2 x Axial Scx10, Spektrum Dx3s, Fs 1:5 4x4 Syk Hpi Pro4 m MASSE deler i alu/carbon, en m04L som det skal Ascona B 400 Rallybody på, Corally Assaseinn(eller hvordan d skrives :) he,he ) og en Team Magic G4, div Vintage + masse andre "duppeditter" Børste motorer og esc`er osv............... |
|
|
|
|
|
#57 |
|
The head EU COW
|
Lagt til i butikken:
NORCC bannere Prisen er pr. stk banner. Husk å skrive i merknadsfeltet hvilken versjon du ønsker og antall ![]() Bent
|
|
|
#58 |
|
|
SUPERT!!!!!!!
![]() Da har jeg lagt inn bestilling, så da får vi se når det kommer om det blei rett ![]() Fint at det ordnet seg m merker ![]() Da blit det norcc og cowrc-reklame på Scx10`n min
Losi xxx-s drifter + 2x M-Chassi :ugly: :bling:2 x Axial Scx10, Spektrum Dx3s, Fs 1:5 4x4 Syk Hpi Pro4 m MASSE deler i alu/carbon, en m04L som det skal Ascona B 400 Rallybody på, Corally Assaseinn(eller hvordan d skrives :) he,he ) og en Team Magic G4, div Vintage + masse andre "duppeditter" Børste motorer og esc`er osv............... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Takket være GOD service fra Cowrc.com v/ BentKa, blir det endelig
div merker på Axialen på begge karossene jeg har (foreløbig ![]() Dette blir bra det, bare jeg får merkene fint på, så tror jeg detta blir bra. Takker så mye for den servicen jeg fikk i dag......................... Sånt gjør at men vil handle der neste gang også, hvis de har d du trenger
Losi xxx-s drifter + 2x M-Chassi :ugly: :bling:2 x Axial Scx10, Spektrum Dx3s, Fs 1:5 4x4 Syk Hpi Pro4 m MASSE deler i alu/carbon, en m04L som det skal Ascona B 400 Rallybody på, Corally Assaseinn(eller hvordan d skrives :) he,he ) og en Team Magic G4, div Vintage + masse andre "duppeditter" Børste motorer og esc`er osv............... Sist endret av rcTom; 09-02-2010 kl 09:01 |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| teknisk godkjenning av bilene | PaalAa | NM Forum | 351 | 05-07-2010 16:49 |
| Forhåndsgodkjenning av bilene | Alf | SkalaTrailSeries | 0 | 03-13-2008 23:03 |
| Testtur med bilene | PaalAa | Action Bilder | 10 | 01-22-2008 21:29 |
| NORCC klistremerker | ls_15 | Spørsmål om NORCC | 1 | 09-24-2007 20:57 |