![]() |
|
|
#41 |
|
Team Moo-Volution
![]() Medlem siden: May 2008
Sted: Bjoneroa
Alder: 26
Meldinger: 2,024
|
Når du er ferdig med å lese postene i en tråd hvordan kommer man lettest tilbake til den underkategorien man var i? Syntes det er lettere i denne versjonen, men jeg har sikkert ikke funnet ut hvordan man gjør det.
|
|
|
|
| Sponsored Links |
| Sponsored Links |
|
|
#42 |
|
RC Fusion Power NOW!
![]() Medlem siden: Sep 2008
Sted: Skedsmokorset
Alder: 37
Meldinger: 4,603
|
øverste "blå" linje viser det hvor du er hen, der kan du trykke direkte for å komme "langt" opp.
Samt at nederst i høyre hjørne er det en link som heter "Top" som tar deg til toppen av siden. Da blir det mindre å trykke på enn det du har i dag...
|
|
|
#44 |
|
RC Fusion Power NOW!
|
Veldig bra av NORCC å lage et chassi og FO forums del.
Nå ser det virkelig bra ut og det burde bli lettere å kunne plassere spørsmålene sine og finne svar. Knall jenter!!
|
|
|
#45 |
|
GamleFar som går igjen og igjen og ....
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden: Jan 2006
Sted: OSLO City of rocks and rolls
Alder: 51
Meldinger: 4,517
|
Beklager forstyrelsene øverst,,under logoen vår,
jeg tester ut ny rotating banner.
|
|
|
#46 |
|
GamleFar som går igjen og igjen og ....
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden: Jan 2006
Sted: OSLO City of rocks and rolls
Alder: 51
Meldinger: 4,517
|
Imorgen blir den mest sannsynelig omgjort til rotating LogoBanner.
Etter sterkt press ifra Lasse.
|
|
|
#47 |
|
RC Fusion Power NOW!
|
hihi
Akkurat som om jeg har sagt så mye...
|
|
|
#48 |
|
RC Fusion Power NOW!
|
men siden jeg visstnok legger press på dere, så kanskje jeg kan presse dere litt til...
Aner jo ikke hvorfor eller hvordan løse det, men kanskje dere kan sjekke om det er anderledes i en seinere versjon. 1) Det at man ikke får markert tråden som lest uten å "gå" samme vei tilbake er utrolig tungvint. Mange unødvendige museklikk for å få forumet ferdig lest. Kan dette fikses så blir det skikkelig bra. 2) Hvis min maskin går i "dvalemodus" og jeg vekker den igjen. Så tar jeg bare en refresh av sidene, da er alle innlegg som var nye og som jeg ikke har rukket å lese, plutslig blitt markert som "lest". Kjipt rett og slett. Men hvis dette kan bli fikset seinere så hadde det vært utrolig bra.
|
|
|
#49 | |
|
Dirty Harry Crawler Team
![]() ![]() Medlem siden: Apr 2007
Sted: Oslo
Alder: 42
Meldinger: 4,101
|
Sitat:
Regner med at "time-out" på leste poster er satt til 10 minutter. Så bare pass på at du sjekker forumet før det er gått 10 min igjen
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
RC Fusion Power NOW!
|
Merkelig for det fungerer på Radiostyrt....og på mitt eget forum.
Men ikke på norcc. Eller misforstår du meg?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|