+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Oppfriskning av forumet.

CrawlingGruppen Bolt sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Holter
    Alder
    47
    Meldinger
    2,071

Standard Oppfriskning av forumet.

Vi har begynt en gjennomgang av forumet. Det kommer til å bli lagt til, fjernet og endret en hel del slik at forumet består av ting som er aktuelt og interessant. Forsiden skal endres og gode eldre komplette bygge og bildetråder blir bevart men tråder som har mistet bildene blir slettet.

Vi vil også ha forslag til endringer i forumet. Har du noen gode ideer så post dem her.

Vi søker også etter moderatorer til forumet.

AngelowDoom sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2013
    Sted
    Sunnmøre
    Meldinger
    670

Standard

Genialt, stå på!

Frisk gjerne opp dei festa innlegga på underforumene, og legg til underforum for det nye bilene som Vaterra Crawlere og flere.

Har trua! :D :D

Holt sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2013
    Sted
    Svarstad
    Alder
    38
    Meldinger
    1,664

Standard

Bra Roger,er glad for at dere gjør dette forumet ennå bedre og følger med i tiden

Tidligere: chaotic-xr10 FLOKI-81 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2013
    Sted
    Bodø
    Alder
    37
    Meldinger
    1,039

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Bolt Vis post
    Vi har begynt en gjennomgang av forumet. Det kommer til å bli lagt til, fjernet og endret en hel del slik at forumet består av ting som er aktuelt og interessant. Forsiden skal endres og gode eldre komplette bygge og bildetråder blir bevart men tråder som har mistet bildene blir slettet.

Vi vil også ha forslag til endringer i forumet. Har du noen gode ideer så post dem her.

Vi søker også etter moderatorer til forumet.
    Det skulle vært mulig og gi en like hvis du ser noe du digger,akkurat som rcc,,så får du hvite hvem som liker det du gjør oxo..
    Også syntes jeg folk må bli flinkere til og dokumentere byggetrådene med bilder,,, det blir jo som ett fotoalbum med notater og massevis av gode råd og nyttige tips fra klokere folk enn seg selv..
    Mener oxo at det burde betales en symbolsk sum for og få tilgang til "til salgs annonsene og ønskes kjøpt"
    Trenger ikke være mere enn en 200lapp for ett år,,igjen som rcc,,
    Jeg syntes ikke noe om at noen som ikke er medlem i norcc kan stikke inn og kjøpe hva som helst råbillig brukt,,,,
    200kr for tilgang til anonnsene i året,,og du må ha skrevet ett hvist antall meldinger så de som skal kjøpe brukt her må vise interesse ikke bare være "gratispassasjerer" og finne seg ett par aksler til 2500,kr brukt,,oxo driter han i norcc etter han har fått bilen/akslingene eller radiostyrt fly eller drone/hellikopter....
    Bare en tanke,,, vet ikke om dere har hatt dette oppe til forslag tidligere?????
    FLOKI-81
    Axial/Vanquish XR10/reptile chassis
    DLUX Superlites/SUDU Pro chassis
    CCC Akslinger/pitbull chassis
    Chaotic Crawlers switch chassis
    Team Durango DEX410

Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Holter
    Alder
    47
    Meldinger
    2,071

Standard

Gode forslag som er nevnt her og vi ønsker oss flere. Send dem gjerne på Pm til meg hvis det passer best.

Vi ønsker også hjelp med flere moderator roller så hvis du mener du kan bidra i forumet så gi oss beskjed..

AngelowDoom sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2013
    Sted
    Sunnmøre
    Meldinger
    670

Standard

Ang moderatorer håper eg personlig ivertfall at noen som er litt godt etablert i norcc miljøet melder seg, å som kjenner ok til reglemang og klasser. Det må nok litt moderatorer til for å ha et velfungerende forum, det er ihvertfall ingen enmannsjobb.

En idé er kansje egne moderatoere for scala, crawlere, og elektronikk mm.
    Men viktigst tror eg er å få oppdaterte sticky tråder på underforumene, med relevant info. På scala forumene kunne der vert noen sticky som forklarer scala klassene, og litt info om TTC osv.
    Ser her lokalt er det en stor oppsving i scala kjøring og et enkelt oppslagsverk for reglemang og klasser ha de nok vert lurt. Sikkert lettere å kunne kjøre lokale event da. Det vil nok også bidra flere ønsker å møte opp på nasjonale arrangementer som Norcc gjengen steller i stand.
    Comp crawling merker eg det er litt verre å rekruttere til. Men noen veilednings tråder som gir tips til å bygge egne comp crawlere kan muligens hjelpe. Men her hjelper jo byggetrådene til andre også mye
    Roads? Where we're going we don't need...roads.

Crawling Gruppen Un-Bolt sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Sted
    Aurskog
    Alder
    39
    Meldinger
    3,396

Standard Oppfriskning av forumet.

Sitat Opprinnelig postet av AngelowDoom Vis post
    Ang moderatorer håper eg personlig ivertfall at noen som er litt godt etablert i norcc miljøet melder seg, å som kjenner ok til reglemang og klasser. Det må nok litt moderatorer til for å ha et velfungerende forum, det er ihvertfall ingen enmannsjobb.

Men viktigst tror eg er å få oppdaterte sticky tråder på underforumene, med relevant info. På scala forumene kunne der vert noen sticky som forklarer scala klassene, og litt info om TTC osv.
    Ser her lokalt er det en stor oppsving i scala kjøring og et enkelt oppslagsverk for reglemang og klasser ha de nok vert lurt. Sikkert lettere å kunne kjøre lokale event da. Det vil nok også bidra flere ønsker å møte opp på nasjonale arrangementer som Norcc gjengen steller i stand.
    Comp crawling merker eg det er litt verre å rekruttere til. Men noen veilednings tråder som gir tips til å bygge egne comp crawlere kan muligens hjelpe. Men her hjelper jo byggetrådene til andre også mye
    Bra !

Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Holter
    Alder
    47
    Meldinger
    2,071

Standard

Vi vurderer å fjerne disse gruppene: http://www.norcc.com/vb/group.php

Grunnen til at vi ønsker dem fjernet er at vi heller vil ha eventuelle innlegg ut på forumet i stedet for skjult aktivitet i gruppene. Det ser ikke ut som at det er særlig aktivitet i gruppene her heller.

Noen som har noe imot at dem blir fjernet ? Gi beskjed, gjerne på PM. Så kanskje dem blir beholdt hvis det finnes god grunn for det.

Vi søker fremdeles etter noen som bidra som moderatorer her på forumet. Gi beskjed, gjerne på PM.

Bols'n sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    38
    Meldinger
    158

Standard

Jeg liker det jeg ser! Håper det blir litt mer liv og røre her inne nå.

Foresten en ting jeg ønsker meg: at vi sunnmøringer kan få eget underforum under Kjøretreff. Da vi per i dag bruker facebook til dette.
    Sist endret av Bols'n; 14-12-2014 kl 07:54 Begrunnelse: ønske
    Jan Erik Bolseth

Tamiya Freak

Member of Aalesund Scale Crawlers

[RCG]Trubadurix sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Ålesund
    Alder
    55
    Meldinger
    74

Standard

Sitat Opprinnelig postet av AngelowDoom Vis post

enig i dette . ang moderatorer her inne er det som det er sagt det er ikke noe enmanns jobb trengs sikkert to moderatorer for hvert forum en person får ikke med seg alt, er selv admin på ="http://vales.com/evo2/forum.asp?FORUM_ID=13" bruker en time eller to nesten hver dag inne der mest å resize bilder (600x400 limit). dere burde skrive litt om hva som kreves/trengs av en moderator slik at folk ikke bare tar på seg jobben uten å vite hva de skal gjøre
    hbx rockcrawler 1/8
    traxxas summit 1/10
    axial scx10/dingo 1/10 m jeep cherokee karosseri
    axial scx10/rubicon 1/10
    tamya tt01 m/mercedes 190e amg karosseri
    tamya m04m M/alfa romeo giulia sprint gta karosseri

The difference between genius and stupidity is that genius has its limits -- Albert Einstein

Kjell inge Sætre
    [RCG]Trubadurix

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine